Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 2 mei 2018

Met gaatjes

Voor als het écht nog eens zomer wordt: dit leuke truitje is niet moeilijk te haken, makkelijk aan te passen aan je wensen en ook snel klaar:


Het idee en de foto zijn van Hooked on Home Made Happiness waar je het gratis Engelse patroon vindt. Het patroon is in het Engels, met een aantal foto's die aardig voor zich spreken.
Als je naar beneden scrolt, vind je het patroon vanzelf. Het origineel is gehaakt met een acryl (wat mij dan weer niet zo lekker lijkt in de zomer) - een alternatief zou Durable Cosy Fine kunnen zijn, of evt. de Double Four.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten