Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 19 april 2018

Zomer in de Lente

't Is even wennen natuurlijk, zomerse temperaturen in april. Ik kocht maandag een nieuwe zomer jas die ik uiteraard niet meer nodig had deze week 😉.
Zo komen we in elk geval goed in de stemming (volgende week zal het weer wennen zijn met 13 graden): de zomer komt eraan. Uiteraard wil je in zomers tenue ook gezien worden met een nieuwe leuke tas!


Ik heb er al heel wat verzameld op mijn blog onder het label tas, maar deze leuke tas van Black Sheep Wools stond er nog niet bij. Je vindt het gratis Engelse patroon hier. Uiteraard kun je eindeloos variëren met kleuren, breedtes en lengtes. 




1 opmerking:

  1. Nou inderdaad zalig weer. We genieten nog twee dagen door. Ik heb het schortenbond ontvangen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen