Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 5 oktober 2017

Eikenblaadjes

Even bijkomen hoor! Ik ben vanaf kwart over 5 vanmorgen wakker en net heb ik de winkel gesloten na een ontzettend gezellige en heel druk bezochte Brei- en Haakclub-avond. Wat een inspiratie weer vanavond. 😊
Nu nog gauw even een stukje schrijven voor ik omkieper.....

Het was nogal Herfst vandaag dus deze prachtige polsmofjes leken mij wel van toepassing!


Het patroontje is te koop via Ravelry. Het is geschreven in het Engels of Frans maar er zit een schema bij voor het eikenblaadje. Een beetje brei-ervaring heb je natuurlijk wel nodig bij deze polsmoffen, maar dan heb je ook wat! Kies een mooie herfstkleur, iets gemeleerd of effen maar zeker niet te bont (want dan valt het patroon weg).


Op het patroon vind je de beschrijving van polsmofjes als ook vingerloze handschoentjes (dus wel met een vinger-aanzet)

Foto's en Patroon: Never Not Knitting - Ravelry





3 opmerkingen: