Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 19 april 2017

Let's get Chunky!

Ongelooflijk, zo koud als het was vandaag! Ik was bijna vergeten dat dat ook kon in april. Het is tijd voor de open haard, sokken, dekentjes en veel WOL.
Dit boekje is net binnen en komt nu eigenlijk goed van pas.


Het magazine staat boordevol van leuke ideeën van hele dikke, natuurlijke garens van Borgo de' Pazzi - Let's get Chunky!
De ontwerpen komen van verschillende Nederlandse ontwerpers. Haken en breien komen beiden aan bod. Je vindt patronen van kussens en andere leuke woonaccessoires maar ook van kollen en sjaals, echt voor elk wat wils. Veel van de genoemde garens hebben we in de winkel.


Grote stappen, gauw thuis. Warm, comfortabel, knus en snel klaar..


Het chunky-magazine kost € 7,50
De patronen zijn beschreven in het Nederlands en Engels.
Van de opbrengst van elk verkocht exemplaar wordt een gedeelte in de vorm van garen geschonken aan organisaies die bijdragen aan het welzijn van eenzame ouderen in Nederlands zoals het initiatief Samen Breien van het Nationaal Ouderenfonds.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten