Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 6 februari 2016

Handwerkbeurs!

Nog een paar nachtjes slapen en dan mag ik weer......... heerlijk naar de Handwerkbeurs in Zwolle.
Ik verheug me er al weken op (helaas ga ik zonder de vele reisgenoten van andere jaren), ik blader in het gidsje dat ik al kreeg, ik zoek de lijst standhouders op. Nam ik me vorig jaar misschien nog voor: Ik ga nooit meer!!? Wat een onzin, ik ga zelfs 2 dagen :-)


Ik ga me weer storten in de wolletjes en katoentjes. Ga langs bij bekenden en onbekenden, ik ga me vergapen aan mooie garens-die-ik-zelf-niet-verkoop, ik verheug me op een hele dag handwerksters-onder-ons. 


Niemand die verbaasd opkijkt als je breien, haken, quilten of borduren leuk vindt. Iedereen snapt daar dat je eigenlijk weer te veel hebt uitgegeven. Niemand die het vreemd vindt als je aan elkaars sjaals loopt te frunniken :-) 


De Handwerkbeurs is van donderdag 11 t/m 14 februari in de IJsselhallen in Zwolle, even lopen vanaf het station (volg de kudde vrouwen maar....). Je vindt alle informatie op de website van de Handwerkbeurs

Een extra reden voor mij om naar de Handwerkbeurs te gaan is de lancering van het nieuwe Handwerk-magazine Wieke. Ik ga Wieke op zaterdag en zondag helpen bij de workshops, die gratis toegankelijk zijn voor abonnees.


Wat een Feestje! Je vindt alle informatie over dit nieuwe magazine hier, en uiteraard kun je op de Handwerkbeurs dit nieuwe tijdschrift kopen. Maar voor wie niet naar de beurs gaat: vanaf donderdag 11 februari lig het Wieke-magazine ook in onze winkel! 

Let op! Omdat ik zaterdag niet aanwezig ben, gaat Ali zijn best doen om jullie te helpen in de winkel .... dat houdt hij vol tot 13.00 uur! Dus a.s. zaterdag  13 februari is de winkel geopend van 9.00 - 13.00 uur.

9 opmerkingen:

  1. Leuk! Heerlijk hé, je vergapen aan allerlei bolletjes en wolletjes. Vrijdag ga ik!

    Groetjes en alvast heel veel plezier!
    Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig! Ik zelf helaas niet gaan dit jaar, dus ik troost me met de foto's die ik voorbij zie komen op fora en blogs <3 En ik kan niet wachten op het Wieke magazine!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel plezier! Ik woon praktisch om de hoek maar heb nog niet bedacht of ik nu ga of niet... heb nog teveel voorraad in huis en te weinig geld op zak... Maar wie weet kan ik de verleiding toch niet weerstaan, hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk!! Veeeel plezier!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel plezier daar Jeannet, en wat sta je er mooi op in het Wieke blad!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer, té ver weg voor mij :(
    Maar ik wens jou veel plezier :))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel plezier daar Jeannet. Ik vind het zelf te ver. Hoewel het voor jouw nog veel verder is als voor mij. Maar ik moet het tussen schooltijden doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ga dit jaar misschien ook, weet nog niet welke dag maar als ik kom ga ik zeker ff bij wieke en jou kijken..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Joepie!! Ik kom zondag, dus ik kom je even gedag zeggen!
    tot volgende week, en vast veel plezier!
    Groetjes Monique.

    BeantwoordenVerwijderen