Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 9 januari 2016

Persoonlijk

Nou, de chaos is vandaag beslist niet minder geworden :-)
Maar wat een fijne dag! Zoveel mensen die weer aan de haak  en brei slaan, zoveel mooie dingen heb ik weer mogen zien. altijd leuk om mensen persoonlijk te mogen ontmoeten (soms na vele mailtjes).

Maar nu is het ook voor mij weekend, tijd om even uit te rusten.
Maar natuurlijk niet zonder een klein ideetje, dat ik van de week ergens op een Facebook-pagina zag langskomen.


Op het blog Crochet4U vind je een leuke tip hoe je een cadeautje heel persoonlijk maakt door er aan naam om te borduren. 
Overigens een heel leuke website om eens verder te struinen, er staan leuke ideeën op.

Fijn weekend nog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten