Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 14 april 2014

Verlangen...

Na een veel te druk en hectisch weekend is mijn verlangen om op de bank neer te ploffen om mijn dekentje af te maken.


Om te genieten in het gekleurde zonlicht dat door de glas-in-lood-raampjes schijnt, met een kopje koffie en Bach op de achtergrond. Terwijl buiten een frisse wind waait - die ik lekker niet voel achter het warme glas. 


Het dekentje is bijna af, alleen de rand en afwerking nog. Ik zou zo graag.........

Maar ja, dit is de realiteit: Het kwartaal is weer om en er moet nog een berg administratie weggewerkt worden. Vanaf vanmorgen 7 uur bijt ik me in de cijfertjes. Ik zoek me verloren naar dubbeltjes die ik verkeerd heb ingetikt en waardoor ik het niet sluitend krijg. De computer staat aan de noordkant van ons huis (misschien maar goed ook), waar ik de gure wind door het raam voel tochten en het zonnetje nooit komt. 


Maar ja, zo lang er nog iets te boekhouden valt - hebben we nog de winkel (hoewel ik niet altijd vrolijk wordt van de resultaten). Hup! Aan het werk!!


7 opmerkingen:

  1. Ik leef met je mee...
    Ook ik zit aan de administratie, al is dat op een veel kleinere schaal dan bij jou.
    En krijg ik het niet kloppend is het hooguit balen.
    Wat kan ik het me goed voorstellen dat je veel liever aan de zonkant je dekentje afmaakt want wat ziet dat er heerlijk zoet en mooi uit!
    Sterkte ermee, ik bijt er ook nog maar even in.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. niet het leukste werkje maar succes ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik voel met je mee, ben zelf de hele dag bezig geweest. Nu snel eten en dan racen naar school voor twee gesprekken. En ondertussen liggen er inderdaad veel leukere dingen op het hoekje van de bank te wachten! Sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat kan ik heel goed verstaan dat je liever aan je deken zou willen werken, is ook veel leuker dan saaie boekhouding doen :-) maar wat moet moet zou ik zeggen, dus snel je klus klaren en als beloning mag je aan je deken werken!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen