Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 26 april 2014

Koningsdag 2014 - deel 1

Dat is leuk beginnen op deze eerste Koningsdag! Ik won een doos heerlijke oranje Tom Poucen bij onze bakker, dat zal smaken!


Vanmorgen vroeg werd ik al vroeg wakker door het tradionele Reveille vanaf de toren, tijd om de vlaggen uit te steken. 


Het weer is prima. de straten zijn versierd, het eerste drumkorps heb ik al gehoord. Straks maar eens op pad om te kijken naar een ontzettend lange optocht met versierde fietsen, mee te zingen met de aubade en te genieten van een heerlijk dorpsfeest!


Voor iedereen: een fijne Koningsdag!

2 opmerkingen:

  1. Oude herinneringen komen naar boven...Koninginnedag, Boom en Bosch, aubade, drumband Dudok de Wit, lagere school, zingen, zakje snoep( een sinaasappel, rol pepermunt, rol drop)...@ Breukelen.
    Ik dacht dat dit niet meer bestond, geniet ervan.
    Gr. Sandra
    sandra'seigenhandigheidje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk feestweekend daar in Nederland, en de zon is ook van de partij ( hoop ik toch). Fijn feest, veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen