Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 22 februari 2014

Visserstruien

Volgende week zaterdag 1 maart geeft de schrijfster van het boek "Visserstruien" Stella Ruhe een lezing in het Zeeuws Museum in het kader van de tentoonstelling Bescherm Mij (loopt nog tot 9 maart).

Als je de lezing bij wilt wonen kun je het beste even reserveren, bijv. via de website van het Zeeuws museum. Voor wie van ver komt: het museum ligt midden in het centrum van Middelburg, dus goed te combineren met een dagje Middelburg. Overigens is de rest van het museum zeker ook de moeite waard.

Deze dag zijn onze Arnemuidse Visserstruien ook te koop in de Museumwinkel.


Wil je liever zelf breien? Dan kun je altijd terecht in onze webwinkel Tikkeltje Zeeuws.nl, en als je in onze winkel komt kun je kiezen uit verschillende garens, diktes, kwaliteiten en materialen. Want er is natuurlijk nog veel meer mogelijk met dit oude motief!


Twee motieven combineren en vrolijke kleuren...!


(We hebben basispatronen vanaf maat 62 - maat XXL!)

Maar het motief leent zich ook prima voor polsmoffen.






En omdat ik volgende week ook in het Zeeuws Museum ben, is onze winkel op zaterdag 1 maart open van 9.00 - 13.00 uur!






1 opmerking:

  1. De 1e trui heb ik gisteravond net af. Vandaag is ie gedragen. Nu nog een foto plaatsen...

    BeantwoordenVerwijderen