Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 8 februari 2014

Tulpenvelden....

Weet je nog dat ik blogde over de Bubble kol van Sacha? We maakten onze eigen versie van een dunner garen, én een muts in dezelfde stijl erbij!


Deze kol doet denken aan de Hollandse bollenvelden, vol met de vrolijke kleuren van tulpen! Prima geschikt voor onze frisse lentes.



O, wat krijg ik hier toch weer zin in!!


De kol is gemaakt van 2 bollen Invicta Colour (à € 8,95) en 2 bolletjes effen frisgroene Invicta (à € 3,75), beide van Scheepjes. Als je de muts er ook bij wilt haken heb je van beide nog een bol extra nodig.
Het patroon van Sascha is bij ons te koop en je krijg dan onze aanvulling voor de muts en kol erbij.
Voor informatie of bestellen kun je altijd mailen




7 opmerkingen:

  1. Het ziet er prachtig uit! De kleurencombinatie is inderdaad erg mooi en doet mij ook al denken aan velden vol bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat is-ie leuk! En inderdaad, lekker zo'n kleurige oppepper in deze grauwe dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuke set laat je hier zien. Het is dat ik al bezig ben met 2 sjaals en plannen heb voor nog 1 en voor een vest anders kon ik de verleiding niet weerstaan. Vind het ondanks dat erg verleidelijk. De kleurtjes zijn super en die gekleurde bolletjes op het groen lijken echt op de bollenvelden!! Prachtig!!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kleuren en wat een geweldige inspirerende site!

    BeantwoordenVerwijderen