Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 18 februari 2014

Combineren

Eigenlijk zou ik alles wel uit willen proberen. Ik geloof dat ik het proces van het maken en leren en uitproberen soms nog leuker vind dan het uiteindelijke resultaat. Dat levert nogal eens Un-Finished Objects (UFO's) op, of van die dingen dat je denkt wat móet ik er nou mee.

Het je eens een kleedje of een randje uitgeprobeerd en weet je niet wat je er nu mee moet? Kijk eens hier:

storage bin size L, brownish grey canvas with vintage lace

pillow cover 40 x 40cm -white on white collection no. 23
 Prachtige dingen van de Finse Tuuni, te koop in haar Etsy-shop.

Laat je eens inspireren door haar prachtige ontwerpen, haakwerk gecombineerd met stof! Zo mooi!




Je vindt de website van Tuuni hier. Mocht je zelf eens iets willen uit proberen, dan raad ik je de haakrol van Wieke van Keulen aan. Ze begon onlangs een nieuwe rol met open steekjes, je vindt de nieuwe rol hier.

Ondertussen zou ik mijn hoofd best eens een paar uur extra op zo'n mooi kussen willen leggen....

7 opmerkingen:

  1. Vooral dat laatste, lekker slapen op zo'n kussen. Heerlijk, ik begin spontaan te gapen. Je bent echt een bron van inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat laat je weer mooi en bruikbare ideeen zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat het niet alleen mooi, maar ook praktisch is. Erg inspirerend allemaal!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dan zijn er meer die wel eens iets proberen/leren om het proberen? Meestal kijkt men mij verbijsterd aan na de vraag:'Wat wordt dat?' en ik zeg 'niets, het is om te proberen'.
    Gelukkig dat ik niet de enige 'gek' ben die dit doet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Really lovely, thanks for sharing.

    sheila
    http://sheilazachariae.blogspot.com/2013/05/itty-bitty-giraffe.html

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt leuk idee!
    Ik zat laatst naar mijn stapel probeerlapjes te kijken en probeerde me iets voor te stellen wat ik van al die verschillende patroontjes zou kunnen maken. Zoiets moois als dit had ik niet bedacht. Moet ik alleen nog bedenken hoe ik harmonie in die kleurenbrij krijg :-).

    BeantwoordenVerwijderen