Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 20 februari 2014

Bijzonder!

Liet ik vorige week al zien dat het patroon Fallen Leaves van Wieke heel geschikt is voor de Unicat. Vandaag zag ik dat Tine van het Duitstalige blog Crochet Stitch haar sjaal klaar heeft en ik mocht de foto's delen, wat een prachtig, bijzonder effect!!!



Dit is toch schitterend?!! Zo'n mooi voorbeeld waar een prachtig patroon en uniek garen elkaar aanvullen tot iets bijzonders!!! (Dank je wel Tine, voor de foto's!).

Zowel het patroon als het garen kun je bij ons bestellen. Van de bollen die ik vorige week liet zien is nog ca. een derde over in de winkel. Wil je een specifieke kleur bestellen? Mail dan even, misschien is je gewenste kleur er nog en anders kan het mee in een volgende bestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten