Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 17 februari 2014

Bijkomen

Heeft iedereen dat of ligt het aan mij? Na zo'n intensieve dag zaterdag op de beurs moet ik altijd even bijkomen. Al die indrukken malen door mijn hoofd en nieuwe ideeën borrelen daartussen. Moet je nagaan hoe je je moet voelen als je 4 dagen op de beurs hebt gestaan met je kraam....
Helaas herkenden de gezinsleden hier dat bijkom-gevoel niet. En één dag weg uit de toko hier, levert altijd 2 dagen extra werk op in de week erna. H'm, ergens doe ik toch wat fout...


Zo'n bijkom-dag zou toch heerlijk zijn! In alle rust broeden op nieuwe projecten, op je slippertjes-met-rozen dromen van nieuwe hobbies (whoehaa - het idee!!), een hele dag de tijd hebben om al die indrukken te laten aarden. Afijn, de realiteit is ietwat anders.

Maar het idee van de slippertjes is er wel! Je vindt het bij Apple Blossom Dreams. Dergelijke roosjes vind je ook bij Grietje Karwietje, maak ze dan wat kleiner/korter. En bij LollyChops vind je een Engelse variant (met veel foto's), ook bij Nicollie vind je een dergelijke roos (Nederlands). 


3 opmerkingen:

  1. Ik puf vandaag even uit van de beursdag gisteren. Was gezellig, veel indrukken idd en ook hier borrelt het flink. Maar ook hier idd: 1 dag weg is extra werk nu. Nou ja, we waren zaterdag ook al wat op pad, dus ja, euh, ik deed idd even iets niet goed wat het huishouden betreft. Maar dat gaan we inhalen deze week...
    Mooie slippers!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ach ja hoe herkenbaar volgens mij geld dat voor iedereen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Just lovely! Thanks for sharing.

    Sheila
    http://sheilazachariae.blogspot.com/2014/02/knit-socks-on-straight-needles-and.html

    BeantwoordenVerwijderen