Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 13 januari 2014

Geland!

Nou, vandaag ben ik wel weer terug geland op aarde.......
Gisteren heb ik erg genoten van de blogberichten van anderen en de leuke reacties. Maar vandaag is het weer maandag, he......!? De werkelijkheid van vandaag is dat ik een staaaaapel administratie moet verwerken. Nog steeds heb ik daar zo'n gruwelijke hekel aan, maar deze week maar even stevig doorbijten :-(

Nu mag ik van mijzelf heel even bloggen voor ik in het volgende uur papier moet duiken.


Graag zou ik deze nog eens willen maken! De ontwerpen van Martina Behm spreken me erg aan. Dit is ook weer zo'n leuk ontwerp: Sleeves ("Mouwen"). Dit kun je dus heel goed dragen als vestje/bolero, maar ook als sjaal!



Heel mooi ontwerp in ribbelsteken en uit één stuk. Het is makkelijk aan te passen aan verschillende maten. Je kunt het patroon kopen via Ravelry in het Duits of Engels. 

Ik duik de papieren weer in!

2 opmerkingen:

  1. Welkom terug (op aarde) :)
    Ja wat maakt ze mooie dingen he!
    Ik was vanmorgen ook op ravelry bij haar aan't kijken
    en werd ernstig opgehouden...
    Had eigenlijk een poetsdag ingelast maar kwam er ook nog
    achter dat niet alles op ravelry up to date was en toen kwam ik
    een zeker Jaffari tegen en zo was het alweer een uur later...
    Maar evengoed lekker gepoetst nu mag ik even een uurtje haken,
    dus laptop dicht nu.
    Succes met je administratie, daar moet ik na dit uurtje aan beginnen.
    (maar dan in het klein natuurlijk)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk ontwerp zeg. Mooie kleurstelling ook.
    Ik hoop dat je je door de administratie heen hebt kunnen worstelen.
    groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen