Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 12 september 2013

Little Cotton Rabbits

Al vaak heb ik leuke patronen laten zien van knuffels, en deze wil ik jullie zeker niet onthouden:

Gbfox

Girl bunny
Boybunny
Deze schattige ontwerpen zijn van Little Cotton Rabbits en je kunt ze bestellen via deze link of via Ravelry of Etsy. De patronen zijn in het Engels. (En nee, er is géén Nederlandse vertaling, maar met wat hulp, een vertaalschema en wat brei-kennis goed te volgen). Ik vind deze patronen erg schattig - ze hebben een hoog "Peter Rabbit-gehalte :-) 

Het is ook zeker waard om het blog van Little Cotton Rabbits te volgen, waarin ze - naar alle liever patronen van knuffels - ook haar leven beschrijft met haar autistische zoon. Petje af voor deze vrouw!

2 opmerkingen:

  1. Ik vind ze geweldig en ondanks dat ik een echte haakmuts ben zou ik dolgraag willen dat ik ze kon breien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb intussen het vrouwelijke konijntje gebreid. Met wat gepuzzel en YouTube is het aardig gelukt!https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/23658679_10213062806598084_2157001543205102713_n.jpg?oh=ff7d976e43998b4a86ef53c6390fbb7e&oe=5AABCCE0

    BeantwoordenVerwijderen