Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 27 oktober 2012

Kerst-engeltje

Vanavond nog eentje uit de "oude doos". Vorig jaar kreeg ik van Francien het patroontje van deze schattige kerst-engeltjes.


Van Hermine kreeg ik tot mijn grote verrassing vorig jaar deze lieve pop als cadeautje en natuurlijk kun je 'm terugvinden in ons winkeltje.




(bovenstaande afbeeldingen aanklikken, dan zie je ze op origineel formaat!)




8 opmerkingen:

  1. Ze zijn toch wel heel erg lief. Ik heb toch al een zwak voor engeltjes en deze zijn zo leuk.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat enorm gaaf zeg ♥ alle poppen, hoe dat met pfd werkt snap ik ook niet, wilde ik een tijdje geleden ook en kreeg het niet voor elkaar
    via email is het allemaal makkelijker

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh die engeltjes vind ik echt supermooi!
    Wat jammer dat ik niet kan breien......verder dan een sjaal kom ik niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatjes! Dank voor het patroon, ik weet iemand die ik er heel blij mee kan maken (en voor mezelf maak ik er waarschijnlijk ook wel een)
    groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die pop is echt helemaal leuk!! Grtzz..maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb de rode Tilda gemaakt en is erg leuk geworden, ben nu bezig met de grijze, bedankt voor dit leuke patroon ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit bericht is wel van een aantal jaren geleden, maar de gebreide engelen vind ik nog steeds geweldig! Maar nu heb ik een vraag: in deze “ oude doos” was er ook een patroon van een gebreide kerstman met slungelige benen en armen. Hij had ook een muts en beenwarmers. Nu ben ik al heel lang op zoek naar dit patroon. Heb je enig idee waar ik dat zou kunnen vinden? Vriendelijke groet, Wil Rehorst

    BeantwoordenVerwijderen