Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zondag 19 augustus 2012

Genieten

Wat was het dit weekend genieten! Net-geen-warmte-record? Het zal me worst wezen, voor mij was het warm genoeg! Eigenlijk kan ik er niet zo heel goed meer tegen, ik word een beetje dizzy van dit weer. Maar aan de waterkant (en we hebben hier heel veel waterkant...) was het heerlijk toeven. We zwommen, kletsten, deden een poging tot volleyballen in het water (wat zeer jammerlijk mislukte), smeerden rijkelijk met creme, fietsten, barbequeden, sliepen slecht (wow - da's plakken!), en genoten. Wat een cadeau, zo'n weekend aan het eind van de vakantie.


Zo krijg je drijf-les van Oom Ali


Mislukt potje beachbal...


Kanoën op een surfplank naar het eilandje


Eeeehhhh.....
Dit kwam er niet van. 
Ik ben net zover als vrijdag.
Dat was nou niet de bedoeling, maar ik kon het niet opbrengen. Zoals velen denk ik, maar morgen is er weer een dag. Die brengt ons iets verkoeling! De zon ging hier spectaculair onder, er vallen af en toe wat verkoelende spetters.


Ter compensatie van het niet bloggen laat ik jullie nog een schelp zien die Angeline maakte. Ze maakte gebruik van dezelfde link die ik gisteren aan jullie gaf. Ter inspiratie!



8 opmerkingen:

  1. Die bol wol ziet er bekend uit. Ik ben benieuwd wat het gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er heerlijk uit, zo aan het water... ik heb vandaag gewerkt!- niet grappig met dit weer...
    Ik ben benieuwd wat je gaat maken!

    groetjes

    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, gewerkt?! Nee echt niet grappig. Groetjes Sandra (blauwruitje)

      Verwijderen
    2. Echt geen grappig weer om te werken! Bewondering voor al die velen die hebben gewerkt dit weekend!

      Verwijderen
  3. Hoi, dat water heerlijk maar alleen al van die wol zien, krijg ik het warm, terwijl over twee maanden we misschien al wat graag zoiets om ons nek doen. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogen we raden? Zijn de grannys onderdeel van de coll van drops, die er heel erg leuk uitziet op internet althans? Ik heb het garen daarvoor in huis, lijkt me een hele leuke coll worden. En vandaag prima haakweertje. Vorig weekend een weekendje binnen vanwege de hitte, nu vanwege de regen. nederland, land van uiterste, maar ik vind het eigenlijk heel prima hier. Dus vandaag maar eens aan de haak.
    Ben beniewd wat je gaat maken.
    groet Arianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt het wel goed geraden, maar ik verkoop geen Drops garens, dus ik geeft er mijn eigen draai aan :-)
      Heerlijk haak-weertje vandaag, dus ik ga nog wat toertjes doen!

      Verwijderen
    2. Succes! Ik ga het zeker zien van je op je blog.

      Verwijderen