Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 18 juni 2012

Behang

Nu pas aan het bloggen!
Omdat ik van trouwe lezers hoor dat ze soms een paar keer op een dag kijken of ik al geblogd heb, word ik altijd een beetjes zenuwachtig als het een keertje gewoon niet lukt. "Ze wachten op me", denk ik dan. Maar goed, het kon niet anders, we waren aan het behangen. Eindelijk.

Gewapend met grote kwasten, mega-grote rollen vliesbehang, trapjes, mesjes, en weet ik wat allemaal nog meer begonnen we vanmorgen aan Miriams kamer. Mijn moeder (ervaren behanger, vroeger - maar nu wel 72...) en ik (totaal onervaren), maar we bleken een goed team. Nog een klein stukje moeten we nog, morgen verder. Er moest ook nog een Judo-examen worden afgelegd door zoon (yep, groene band, blauwe slip) en wéér die aardbeien, haha! Ik word er gewoon een beetje melig van...

(deze wou je altijd al hebben!)


Van deze hanging basket heb je natuurlijk een heel jaar plezier! Dit patroon kun je vinden op Ravelry (zorg dat je een account hebt), het patroon is te koop voor 4,95 (engelse ponden).



3 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke aardbeien! En heerlijk dat je al zover met behangen bent!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Jeannet. Dat je dat toch nog weer even eropzet na zo een drukke dag ,jij bent toch ook een duizend poot hoor doe maar even rustig aan. Warme Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Laat je niet opjutten hoor. Toen ik pas aan het bloggen was wilde ik ook perse elke dag iets schrijven. Petje af voor mensen die dat kunnen... Nu kom ik ongeveer een keer per week aan een blogje toe.

    BeantwoordenVerwijderen